Autor: |
Jerzy Dziedzic |
E-mail: |
jerzy.dziedzic@orchidarium.pl |
Data: |
niedziela, 15 lutego 2004 13:22:17 |
Mam wielką prośbę do wszystkich, którzy mają problemy techniczne ze sklepem - BARDZO proszę mnie informować, żebym miał ogląd, ilu osób to dotyczy. Przy tej okazji proszę też podać wersję systemu Windows i dokładną wersję Internet Explorera.
Z tego, co wiem, problem dotyczy Windows 98 i Windows ME w połączeniu z którąś wersją IE6, a żadne problemy nigdy nie występują w Windows 2000, ani XP. Prawdopodobnie też problemy nie występują w przeglądarkach Netscape ani Opera.
Czyli zanim znajdę rozwiązanie (konsultuję się z paroma specjalistami) wyjściem może być uaktualnienie systemu Windows (lub korzystanie z innego komputera z nowszym systemem). Znacznie prostszym rozwiązaniem jest zainstalowanie przeglądarki Opera (można z niej korzystać bez konfliktu z Internet Explorerem). Można ją pobrać z witryny Orchidarium, z Tucows lub z witryny Opera. Wersja podstawowa ma tylko trochę ponad 3 MB.
Jeszcze raz bardzo proszę o informacje o wszelkich problemach
Pozdrawiam,
Jerzy |
|
|