Strona główna serwisu Strona główna forum

  Grupa:  Zupa storczykowa

 Temat:  Problemy z wejściem do sklepiku
Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Daniel
E-mail: dantelka@poczta.onet.pl
Data: sobota, 14 lutego 2004 23:53:48
Witam
Mam problem, mianowicie przy wchodzeniu do sklepiku nie zawsze, ale dosyć często wyskakuje ramka z napisem "IEXPLORER.exe wygenerował błedy i bedzie zamknięty przez system Windows. Musisz ponownie uruchomić program. Tworzony jest dzienik błędów" i wszystko się blokuje. Muszę od nowa wchodzić do internetu i na stronę Orchidarium. Czy ktoś ma podobne problemy? Czy to z moim kompem jest coś nie ok? i mam wirusa
Pozdrawiam Daniel

Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Agnieszka
E-mail: agnieszka-m@freesurf.ch
Data: niedziela, 15 lutego 2004 11:23:19
Tez mam male trudnosci ale po kliknieciu na pare innych "wejsc" - wchodze i do sklepiku
AGA

Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Jerzy Dziedzic
E-mail: jerzy.dziedzic@orchidarium.pl
Data: niedziela, 15 lutego 2004 13:22:17
Mam wielką prośbę do wszystkich, którzy mają problemy techniczne ze sklepem - BARDZO proszę mnie informować, żebym miał ogląd, ilu osób to dotyczy. Przy tej okazji proszę też podać wersję systemu Windows i dokładną wersję Internet Explorera.

Z tego, co wiem, problem dotyczy Windows 98 i Windows ME w połączeniu z którąś wersją IE6, a żadne problemy nigdy nie występują w Windows 2000, ani XP. Prawdopodobnie też problemy nie występują w przeglądarkach Netscape ani Opera.
Czyli zanim znajdę rozwiązanie (konsultuję się z paroma specjalistami) wyjściem może być uaktualnienie systemu Windows (lub korzystanie z innego komputera z nowszym systemem). Znacznie prostszym rozwiązaniem jest zainstalowanie przeglądarki Opera (można z niej korzystać bez konfliktu z Internet Explorerem). Można ją pobrać z witryny Orchidarium, z Tucows lub z witryny Opera. Wersja podstawowa ma tylko trochę ponad 3 MB.

Jeszcze raz bardzo proszę o informacje o wszelkich problemach

Pozdrawiam,
Jerzy

Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Tomasz Góral
E-mail: daruma@interia.pl
Data: poniedziałek, 16 lutego 2004 13:44:33
Pod Mozillą i Mozillą-Firefox (Firebird) w systemie Linux działa bez problemu.
Mozilla działa także pod Windowsem. Można ją pobrać ze strony http://mozilla.org/ lub http://mozillapl.org (wersja spolszczona). Mozilla jest programem całkowicie darmowym.

Tomek

Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Daniel
E-mail: dantelka@poczta.onet.pl
Data: poniedziałek, 16 lutego 2004 22:08:17
Mój system to Win 2000 a przeglądarka IE 5,5
Daniel

Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Jerzy Dziedzic
E-mail: jerzy.dziedzic@orchidarium.pl
Data: poniedziałek, 16 lutego 2004 22:17:57
Pewnie to obala moją teorię

Może tu wystarczy uaktualnienie do wersji 6 IE???

Jerzy

Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Daniel
E-mail: dantelka@poczta.onet.pl
Data: poniedziałek, 16 lutego 2004 22:42:41


No nie całkiem zainstalowałem Opere i jak na razie jest wszystko ok.
Jeżeli będą zmiany zarazam znać.
Pozdrawiam Daniel.

Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Jerzy Dziedzic
E-mail: jerzy.dziedzic@orchidarium.pl
Data: poniedziałek, 16 lutego 2004 22:48:13
Ufff....No to nie tak źle. Jeśli inne przeglądarki nie mają problemów, to ewidentnie to wina Microsoftu, co zdejmuje ze mnie trochę poczucia winy za ten bałagan

Dziękuję za informacje,

Jerzy

Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Maria Maciąg
E-mail: maria@ciekawe-rosliny.pl
Data: wtorek, 17 lutego 2004 07:11:24
Jeśli ma to jakieś znaczenie, to pod Win 2000 i IE 6.0 sklepu też nie ma. Nie wiem jak to wszystko statystycznie się u Pana przedstawia, ale np. moją witrynę około 60% odwiedzających ogląda pod Windowsem, więc nie można tego lekceważyć. Ponieważ pod każdą przeglądarką strona wygląda nieco inaczej, ja mam na stałe zainstalowane dwa systemy (Mozilla i Windows), aby na bieżąco móc poprawiać błędy.

Z pozdrawieniami,
Maria

Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Witold Hanak
E-mail: wit6xra@cad.pl
Data: wtorek, 17 lutego 2004 07:58:07
A u mnie na win2000 z IE6 oraz winXP z IE6 nie ma żadnych problemów...

W.

Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Maria Maciąg
E-mail: maria@ciekawe-rosliny.pl
Data: wtorek, 17 lutego 2004 09:19:59
Widocznie działanie przeglądarki zależy jeszcze od miejsca, w którym znajduje się komputer, albo od osoby, która jej używa .

Z pozdrowieniami,
Maria

Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Jerzy Dziedzic
E-mail: jerzy.dziedzic@orchidarium.pl
Data: wtorek, 17 lutego 2004 14:10:10
Pani Mario, mój problem (jeśli brak problemu można tak nazwać ) polega na tym, że w ŻADNYM systemie i w żadnej przeglądarce nie występują u mnie żadne "białe dziury" ani komunikaty o błędach. Testowałem i zmieniałem to wszystko przez kilka miesięcy i nigdy nic takiego u siebie nie widziałem. Musiałbym pewnie pożyczyć od kogoś system z problemami i wtedy przejść przez cały kod w poszukiwaniu rozwiązań, tylko kto mi wyśle komputer

Problemy występują tylko w Internet Explorerze, tym "genialnym" dziele Microsoftu. Z mojej praktyki (i z informacji na specjalistycznych forach internetowych) wynika, że instalowanie w tym samym systemie kolejnych wersji Internet Explorera lub automatyczne instalowanie poprawek Microsoftu prowadzi do mieszania wersji plików IE na komputerze i poważnych (lub mniej poważnych) problemów z przeglądarką. Założę się, że w nowo zainstalowanym systemie (w Windows 98, czy jakimkolwiek) nie byłoby żadnych kłopotów ze sklepem.

Temat jest konsultowany. Jeśli specjalista coś wymyśli, poprawię.....

Jerzy

Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Maria Maciąg
E-mail: maria@ciekawe-rosliny.pl
Data: wtorek, 17 lutego 2004 16:26:07
Panie Jerzy, komputer oczywiście mogę podesłać, jeśli zajmnie się Pan dokończeniem mojej witryny o ciekawych roślinach
To chyba już ostatni gwóźdź do trumny...Trzeba będzie chyba wrócić do Linuxa.

Z pozdrowieniami,
Maria

Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Grzesiek
E-mail:  
Data: środa, 18 lutego 2004 18:39:35
Witam u mnie wszystko od początku działa jak najlepiej mam prośbę do Pana Jerzego jeśli jest to możliwe to proszę umieścić w widocznym miejscu date aktualizacji asorytmentu ułatwi to nam wszystkim sprawdzanie czy w sklepie pojawiło sie coś nowego czy nie. Wydaje mi sie ze taka poprawka nie jest zbyt skomplikowana a jej wprowadzenie ułatwi korzystanie ze sklepu.
Pozdrawiam Grzesiek

Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Jerzy Dziedzic
E-mail: jerzy.dziedzic@orchidarium.pl
Data: środa, 18 lutego 2004 18:52:31
Przyznaję, że to dobry pomysł - ktoś, kto już raz wszystko przejrzał, nie będzie musiał sprawdzać pozycja po pozycji, czy coś się zmieniło, czy nie .

Wprowadzę datę przy wejściu do sklepu.

Pozdrawiam,
Jerzy

Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Grzesiek
E-mail:  
Data: środa, 18 lutego 2004 19:41:00
Cieszę się że mój pomysł okazał sie przydatny.
Pozdrawiam Grzesiek

Powrót do grupy


© Copyright 2025 Orchidarium.pl