Strona główna serwisu Strona główna forum

Grupa:  Zupa storczykowa

Temat:  Dendrobium phalaenopsis
Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Wanda N
E-mail: wawo101@wp.pl
Data: środa, 25 marca 2009 11:34:51
Witam!
Mam kilka sztuk dendrobium phalaenopsis, które przekwitły na jesieni. Nie mam doświadczenia jeśli chodzi o powtórne kwitnienie tych storczyków. Niektóre stoją i nic się nie dzieje, inne wypuszczają keiki, jeden wypuścił nowy przyrost, ale nie kwitnie. Aż tu nagle niespodzianka , jeden zaczął coś wypuszczać na starej psb. Z początku myślałam, że to będą keiki, ale teraz /szybko rosną/ wygląda to na 2 łodygi kwiatowe ! Tylko tak dziwnie rosną - w poprzek i jedna wypuściła korzonek. Czy ktoś miał podobne doświadczenia z dendrobium phalaenopsis ?

Data: środa, 25 marca 2009 11:40:00
Jeszcze jedno zdjęcie i zdjęcie storczyka jak wyglądał jak kwitł.
Pozdrawiam. Wanda

Data: sobota, 4 kwietnia 2009 19:37:14
Witam. Widzę, że nikogo nie zainteresowałam tematem i pewnie nie otrzymam żadnej rady. Jednak pokażę co dalej dzieje się z moim dendrobium. Jeden z pędów wypuścił 2 korzonki i będzie miał 3 kwiatki - drugi nie ma jeszcze korzonków i pączki są mniejsze. Wygląda na to, że będzie to chyba nowa roślinka. Pozdrawiam. Wanda

Data: sobota, 4 kwietnia 2009 19:40:05

Autor: mirka
E-mail: bryanka0@wp.pl
Data: sobota, 4 kwietnia 2009 20:38:33
Witaj Wandziu-masz 2w1.......i kwiat i pozniej sadzonkeZazdroscic tylko

Autor: kamill
E-mail:  
Data: sobota, 4 kwietnia 2009 22:20:01
kilka miesiecy temu kupilem dendribium o takich samych kwiatacjh jak te na zdjeciu ale byla kartka ze to dendrobium bigibbum var. compactum. wiec to jest jeden i ten sam gatunek czy moze dwa rozne?

Autor: Grażyna Siemińska
E-mail: g.sieminska@chello.pl
Data: sobota, 4 kwietnia 2009 22:50:29

Witam,