Strona główna serwisu Strona główna forum

Grupa:  Zupa storczykowa

Temat:  Wystawa w Krakowie
Odpowiedz Pokaż wiadomość 
Autor: Renata
E-mail:  
Data: piątek, 12 maja 2006 22:15:28
Parę zdjęć dla tych, którzy się jeszcze zastanawiają. Prosze nie pytać o dokładne nazwy. Nie pamiętam , nie zapisywałam, nie chciałabym wprowadzać w błąd. Będzie to pretekst do odwiedzenia wystawy Pokażę tylko małą cząstkę i wybaczcie nie jestem wytrawnym fotografem. Wręcz przeciwnie.

To czywiście bella Grażyny . Przez szybę .

Ta encyclia jest już Grażyny

Przepiękna Gongora Pana P. Piesika

Ten Pleurothalis też wpadł w ręce Grażyny.

Autor: Łukasz Musiałek
E-mail: 999lukasz@interia.pl
Data: sobota, 13 maja 2006 00:37:16
Renato, czy mogłabyś mi przesłać zdjęcia z wystawy na mojego maila???
Łukasz

Autor: Anna Wojturska
E-mail: anmati@wp.pl
Data: sobota, 13 maja 2006 09:11:38
Mała poprawka, nie gongora a lycaste aromatica

Ania

Autor: Renata
E-mail:  
Data: sobota, 13 maja 2006 14:49:45
No tak , to co pamiętałam to pomyliłam.

Autor: Maria
E-mail: maria@ciekawe-rosliny.pl
Data: niedziela, 14 maja 2006 08:03:14
Witam,
Jest aż 3 wątki o wystawie w Krakowie i nie wiadomo gdzie się dopisać...
Nie robiłam zdjęć, ale chciałam napisać kilka zdań od siebie.
Wystawa bogata, pięknie zaaranżowana i z roku na rok ciekawsza. W sprzedaży było bardzo dużo storczyków i znaczna ich część z kwiatami. Jestem pod dużym wrażeniem.
Jeśli ktoś chciał kupić najciekawsze storczyki, to wybrał się na wystawę w piątek. Wczoraj (sobota) przybyli Ci, co chcieli przede wszystkim uczestniczyć w tradycyjnym już spotkaniu przy kawie i porozmawiać na interesujące nas tematy storczykowe. Spotkanie było bardzo sympatyczne, a kawa i domowe ciasta, okraszone uśmiechem uroczej Gospodyni, smakowały wyjątkowo.
Mam wrażenie, że 'normalniejemy' .Choroba storczykowa jakby się w nas 'zmacerowała'. Nie widziałam szaleństwa w oczach, ani rozrywania na kawałki co ciekawszych okazów. Było miło, serdecznie i z uśmiechem.